Poezja i eseistyka w najlepszym formacie
  • In English
  • Strona główna
  • Mapa strony
  • Dodaj do ulubionych

Jak złożyć zamówienie 

Jak złożyć zamówienie?
1.Umieść wybraną książkę w elektronicznym koszyku za pomocą przycisku DO KOSZYKA
 
W każdej chwili możesz sprawdzić zawartość swojego koszyka. Jego podgląd zawsze znajduje się po lewej stronie. Aby obejrzeć cały koszyk, należy kliknąć w jego ikonkę.
 
Z poziomu koszyka można usunąć książki poprzednio dodane lub zmienić ilość zamawianych egzemplarzy danego tytułu. (UWAGA! Po zmianie listy tytułów lub ilości nie nastąpi automatyczne przeliczenie szacowanej wartości koszyka. Po wprowadzeniu zmian aktualną wartość koszyka uzyskasz, klikając w przycisk PRZELICZ PONOWNIE).
 
2. Wybierz sposób płatności (pod listą zamówionych tytułów)
Preferujemy płatność przy odbiorze – płacisz listonoszowi lub kurierowi w momencie doręczania paczki. 
 
3. Wybierz sposób wysyłki
 Książki wysyłamy kurierem. Opłata za przesyłkę kurierską "za pobraniem" wynosi 15,00 zł   

Koszty przesyłki przy zamówieniu o wartości powyżej 150 zł pokrywa Wydawnictwo a5.
 
Nie prowadzimy wysyłki za granicę.

Jeśli wszystkie szczegóły zamówienia zostały ustalone należy kliknąć „DO KASY”. Jeśli chcemy kupić więcej produktów, należy kliknąć „KONTYNUUJ ZAKUPY”.
 
4. Rejestracja i logowanie
Zamówienie można złożyć bez rejestracji w serwisie („Zakupy bez rejestracji”) bądź rejestrując się  („Zarejestruj się” – eliminuje to konieczność podawania danych przy każdych zakupach). Rejestrując się należy wybrać login, hasło oraz wypełnić formularz danych osobowych i adresowych.Prosimy o podawanie dokładnego adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mail, pod którym możemy się skontaktować w razie jakichkolwiek problemów przy realizacji zamówienia. 
 
Osoby, które mają już konto w księgarni wybierają opcję ”Zaloguj się”.
 
Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij tutaj – wyślemy je na adres e-mail.
 
5. Formularz zamówienia

W kolejnym kroku (krok 3 z 4) widzimy podsumowanie naszego zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, klikamy „zatwierdź ostatecznie”. Na adres e-mail podany w zamówieniu zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
 
6.Dostawa zamówionych tytułów
 
a. czas realizacji
Potwierdzone zamówienia wysyłamy w poniedziałki, środy i piątki. W przypadku zamówień z przedpłatą na konto (przelew dowolny na rachunek), zamówienia są wysyłane po otrzymaniu na adres mtm-motyl@wp.pl potwierdzenia wpłaty. Jednak w sporadycznych przypadkach realizacja zamówienia może się wydłużyć, o czym zamawiający zostanie poinformowany mailem.
  
Czas realizacji jest uzależniony głównie od wybranego sposobu dostawy, nie przekracza on jednak 5 dni od daty złożenia zamówienia.
 
b. zwroty
Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, klient ma prawo do zwrotu towaru na własny koszt w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie, w przypadku pozycji z dołączonymi nagraniami – w folii ochronnej. Nie zapomnij o dołączeniu dowodu zakupu.
 
c. reklamacje
Dbamy o wysoką jakość naszych produktów i usług. Jeśli jednak nie są Państwo usatysfakcjonowani, reklamacje można składać na adres e-mail: motyleksiazkowe@waw-net.pl. W razie problemów i niejasności prosimy dzwonić pod numer 22 632 83 74.
 
Zakupione u nas książki objęte są gwarancją i mogą zostać wymienione, jeśli klient stwierdzi braki w wydruku lub uszkodzenia mechanicznie powstałe w trakcie przesyłki.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymanym z nim dowodem zakupu i opisem przyczyn reklamacji.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszt opłaty pocztowej zostanie Państwu zwrócony natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać na adres: Beata Motyl i Marek Motyl, ul. Zwrotnicza 6, 01-219 Warszawa
 
 
Życzymy udanych zakupów!
 
 
opracowanie Prekursor